fredag 1 februari 2008

Åre igen

Nu bär det av till Åre igen. Väskorna är packade och skidorna vallade, och jag har dessutom sprungit som en ekorre i alla affärer och plockat på mig en massa mat. Så nu behöver jag bara köpa färskvaror i Åre, resten har jag för ett bra tag framöver. Imorgon bitti åker vi klockan 6 på morgonen. Dagens mål är Sundsvall där vi ska övernatta, för att sedan komma fram till Åre på söndagsmorgonen. En ganska lång bilresa, men jag har lovat att virka en mössa åt pappa, så jag håller mig nog sysselsatt.

Första dagen i Åre lovas det sol och en massa nysnö, så det kommer bli underbart. Jobbet börjar i princip direkt, tydligen har jag och Peter en guidning tillsammans på måndag. Och sen har jag ju självklart den stora personalfesten på Bygget att se fram emot.

Nu ska jag dock forsätta att samla ihop mina saker. Bye bye Tranås, jag kommer tillbaka igen om 8 veckor!

Inga kommentarer: